U080A Využití sociálních médií v praxi 2
Vyučující
- Ing. PhDr. Antonín Pavlíček, Ph.D. (antonin.pavlicek@vse.cz)
- Ing. Lucie Böhmová (lucie.bohmova@vse.cz)
Zaměření předmětu
Sociální média jsou jednou z nejdynamičtějších oblastí současné společnosti. Jejich prudký rozvoj a těsná provázanost s moderní informační společností jasně dokládá jejich důležitost pro studenty v každém věku.
Předmět si klade za cíl navázat na základní kurz a detailněji představit jednotlivé sociální sítě.
Výsledky učení
Po úspěšném absolvování by měli být studenti schopni orientovat se v problematice sociálních médií a aktivně je využívat.
Obsah předmětu
Předmět se věnuje nejen teoretickým aspektům sociálních médií, ale cvičení se do detailu zaměřuje na praktické využití.
Osnova
- Úvod.
- Sociální sítě a soukromí.
- Sociální sítě a soukromí II.
- Podvody a hrozby na sociálních sítích.
- Budoucnost sociálních sítí.
- Facebook.
- Úvod do Facebooku, celosvětově i v ČR, aktuální situace.
- Pokročilé funkce – události.
- Pokročilé funkce – skupiny.
- YouTube.
- Úvod do YouTube, celosvětově i v ČR, aktuální situace.
- Pokročilé funkce.
- LinkedIn.
- Úvod do LinkedInu, specifikace v ČR, důležitá čísla, firemní profily, skupiny a události – skryté možnosti.
- Twitter.
- Úvod do Twitteru, celosvětově i v ČR, aktuální situace, sledování a sledující – jak navazovat kontakt, kde hledat zajímavé účty, praktická práce s příspěvky a konverzací.
- Pinterest.
- Úvod do Pinterest, celosvětově i v ČR, aktuální situace, pokročilé funkce.
- Shrnutí.
- Shrnutí.