Termíny

13.2.2017 07:30 - 12.5.2017 19:30 - Výuka

-

-

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




U080 Využití sociálních médií v praxi

Související stránky

Vyučující

Rozsah

26 vyučovacích hodin

Zaměření předmětu

Sociální média jsou jednou z nejdynamičtějších oblastí současné společnosti. Jejich prudký rozvoj a těsná provázanost s moderní informační společností jasně dokládá jejich důležitost pro studenty v každém věku.

Předmět si klade za cíl představit jednotlivé sociální sítě a naučit studenty s nimi pracovat. Ukázat pohled na sociální média ze sociálního, marketingového a bezpečnostního hlediska. Důraz je kladen na jejich praktické využití, především se snahou naučit, jak si vytvořit profil a aktivně s ním pracovat, vytvářet zajímavý obsah.

Výsledky učení

Po úspěšném absolvování by měli být studenti schopni orientovat se v problematice sociálních médií a aktivně je využívat.

Obsah předmětu

Předmět se věnuje nejen teoretickým aspektům sociálních médií, ale cvičení se do detailu zaměřuje na praktické využití.

Osnova

  1. Úvod
    1. Obecný úvod do teorie sociálních médií, historie, současné trendy, technologické zázemí.
    2. Marketingové a obchodní využití sociálních sítí, otázka soukromí.
    3. Bezpečnost na sociálních sítích.
  2. Facebook
    1. Úvod do Facebooku, specifikace v ČR, založení účtu (osobní profil, stránka a událost), nastavení a příprava profilu, popis jednotlivých funkcí.
    2. Bezpečnost, pravidla a omezení Facebooku.
  3. LinkedIn
    1. Úvod do LinkedInu, specifikace v ČR, důležitá čísla.
    2. Založení účtu, nastavení a příprava profilu, pravidla a omezení, kontakty a jejich správa.
    3. Firemní profily, skupiny a události - skryté možnosti.
  4. Twitter
    1. Úvod do Twitteru – celosvětově i v ČR, aktuální situace.
    2. Založení účtu, nastavení a příprava profilu.
    3. Sledování a sledující - jak navazovat kontakt, kde hledat zajímavé účty, praktická práce s příspěvky a konverzací.
  5. Další sociální sítě
    1. Seznámení s Google+, Fousquare, YouTube, Vimeo, Flickr, Picasa, Pinterest, Instagram a další - proč jsou populární a k čemu mohou být užitečné.
    2. Shrnutí.